تسلیت شهردار مشهد در پی شهادت رئیس جمهور و هیات همراه سرویس‌دهی متروی مشهد تا ساعت ۲ بامداد (۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) عملیات امدادونجات آتش‌نشانی مشهد در پی سیلاب روز گذشته | تماس با ۱۲۵ در شنبه پرحادثه مشهد رکورد زد (۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) بازدید میدانی معاون‌اول رئیس‌جمهور از مناطق سیل‌زده مشهد | قدردانی از حضور شبانه‌روزی و خدمت‌رسانی دستگاه‌های دولتی، امدادی و جهادی هوای کلانشهر مشهد امروز «پاک» است (۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) تمامی معابر شهری مشهد باز است (۳٠ اردیبهشت ۱۴۰۳) + فیلم پیامد‌های بارندگی بی‌سابقه مشهد در روز شنبه (۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) مشهد بوی میوه می‌دهد خانه فردوسی کجاست؟ | درباره یک خانه تاریخی در روستای پاژ مطالبات مردم تپه سلام، مهدی و شهرک قدس مشهد در طرح شهید اصلانی حفاظت از کمربند سبز برای جلوگیری از تغییر کاربری پیام تسلیت شهردار مشهد در پی جان باختن تعدادی از شهروندان در سیل اخیر قدردانی شهردار مشهد از خادمان شهری پس از بارش سیل‌آسای امروز | شهروندان از تردد غیرضروری خودداری کنند + فیلم گزارش ۳۱ نقطه آبگرفتگی معابر در سطح شهر مشهد طی بارندگی امروز (۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) آیا مدارس مشهد و خراسان رضوی فردا یکشنبه (۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) تعطیل است؟ آماده‌باش نیرو‌های خدمات شهری تا بازگشت کامل مشهد به شرایط عادی + فیلم (۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) ۲۲ میلی‌متر بارش در مشهد طی ۳۰ دقیقه (۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) شهردار مشهد مقدس: آب‌گرفتگی سطح شهر در حال کنترل است + فیلم (۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) تاکنون حدود ۵ هزار زائر پیاده وارد مشهد شدند (۲۹ اردیبهشت ماه ۱۴۰۲) سرویس‌دهی ویژه مترو مشهد به سمت فرودگاه و راه‌آهن + فیلم (۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) آخرین وضعیت سرخس پس از بارش باران و جاری شدن سیل از زبان فرماندار | خسارت مالی، نامعلوم (۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

آماده باش نیروهای خدماتی و اجرایی شهرداری مشهد در دهه آخرصفر

  • کد خبر: ۱۲۵۴۳۷
  • ۲۲ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۷
آماده باش نیروهای خدماتی و اجرایی شهرداری مشهد در دهه آخرصفر
قائم مقام ستاد مناسبت های شهرداری مشهد، از بسیج همه امکانات برای خدمت رسانی به زائران و آماده باش بیش از ۱۵ هزار نفر از نیروهای خدماتی و اجرایی در این کلانشهر خبر داد.

 همتی |شهرآرانیوز، علی نجفی با اعلام این خبر اظهار کرد: با توجه به پیش بینی حضور گسترده زائران رضوی در ایام پایانی ماه صفر در مشهد و بر اساس هماهنگی ها و برنامه ریزی های صورت گرفته، تلاش شده تا با بسیج همه ظرفیت ها و امکانات شهری خدمات مطلوب و شایسته ای به زائران رضوی ارائه شود.

وی ادامه داد: با توجه به ضرورت پاکیزگی و آراستگی محیط شهری در این ایام، بیش از ۶ هزار و ۲۰۰ نفر از پاکبانان مشهدی به صورت کامل در آماده باش هستند و رفت و روب روزانه معابر شهری و به ویژه محورهای منتهی به حرم رضوی را بر عهده دارند.

نجفی افزود: امسال پنج محور ورودی شهر مشهد شامل محورهای قوچان، نیشابور، سرخس، کلات و فریمان نیز به صورت ویژه پاکسازی و رفت و روب خواهد شد.

وی اظهار کرد: با توجه به ضرورت ارائه خدمات مطلوب به زائران در این ایام، بیش از ۱۵ هزار نفر از نیروهای خدماتی و اجرایی شهرداری مشهد شامل پاکبانان، باغبانان، نیروهای آتش نشان، اتوبوس رانان، راهنمای زائر، نیروهای اجرایی و...، به صورت آماده باش مشغول فعالیت خواهند بود.

معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری مشهد افزود: در این ایام بیش از ۹۰۰ چشمه سرویس بهداشتی و حدود ۳۰۰ سقاخانه در سطح شهر به صورت فوق‌العاده فعال خواهند بود.

وی با اشاره به اهمیت تامین ایمنی زائران در این ایام گفت: بیش از ۸۰ نیروی آتش نشان و حدود ۳۰ دستگاه خودرو عملیاتی آتش نشانی، علاوه بر استقرار در محورهای منتهی به حرم مطهر رضوی و مکان های برگزاری مراسمات مذهبی، بازدیدهای مکرر از خیمه ها، موکب‌ها و هیئات مذهبی را بر عهده دارند.

نجفی ادامه داد: به منظور راهنمایی مطلوب تر زائران رضوی ۳ ایستگاه استقبال از زائر (۲ ایستگاه در محور قوچان و یک ایستگاه در محور نیشابور)، به صورت ویژه فعال خواهند بود و مقرر شده است تا مراکز اسکان اضطراری و موقت نظیر سالن های ورزشی، بوستان زائر پذیر غدیر و... نیز در اختیار زائران قرار گیرد.

قائم مقام ستاد مناسبت های شهرداری مشهد افزود: با توجه به لزوم تسهیل تردد زائران در این ایام، اقدامات گوناگونی نظیر تقویت خطوط اتوبوسرانی منتهی و عبوری از حرم مطهر با بیش از ۵۰ دستگاه اتوبوس، کاهش دو دقیقه‌ای سر فاصله زمانی قطار شهری در خط یک و افزایش یک ساعته زمان سرویس دهی قطار شهری، در شب و روز رحلت رسول اکرم(ص) و امام حسن مجتبی(ع) و امام رضا(ع) در دستور کار قرار دارد.

وی ادامه داد: در این ایام پارکینگ های هسته مرکزی شهر با پنج ساعت افزایش ساعت کاری تا ۳ بامداد به زائران خدمت رسانی خواهد کرد و در پارکینگ مجد و آزادی نیز پیش‌بینی اسکان موقت و اضطراری نیز صورت گرفته است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->